Najważniejsze informacje przed VITP

Przedstawiamy Wam Informator, czyli wszystkie najważniejsze informacje dla zawodników VI Tyskiego Półmaratonu.

1. PROGRAM
9.00 – 12.00 Biuro Zawodów – wydawanie pakietów startowych
12.30 Start do Półmaratonu
(wspólny start z XXII Międzynarodowym Tyskim Biegiem Ulicznym)
15.30 ogłoszenie wyników i wręczenie nagród
Na zakończenie będziemy losować nagrody dla tych co ukończyli dystans półmaratonu i będą obecne!

2. PAKIET STARTOWY
Pakiet startowy można jeszcze odbierać w niedzielę 3.09.2017 w godz. 9:00 do 12:00 w Biurze Zawodów na parkingu przed Halą Sportową przy ul. Piłsudskiego 20. Aby odebrać pakiet zabierz ze sobą dokument tożsamości. Ale przyjeżdżajcie jak najwcześniej bo przed samym biegiem nie zdążycie odebrać swoich pakietów!
PAKIET STANDARD:
– numer startowy,
– profesjonalny pomiar czasu,
– obsługę online,
– ciepły posiłek po biegu,
– napoje zimne i ciepłe,
– ekologiczną torbę,
– bony zniżkowe od sponsorów,
PAKIET PLUS – DODATKOWO:
– koszulkę techniczną NEWLINE,
– komin biegowy.

3. DEPOZYT, PRZEBIERALNIE, TOALETY, MASAŻE
– depozyt dla zawodników będzie w holu Hali Sportowej przy ul. Piłsudskiego 20.
– przebieralnie, toalety – w Hali Sportowej
– masaże na placu przed Halą Sportową

4. START
Linia startu – na alejce przed Halą Sportową.
Start o godz. 12.30 – wspólny dla VI Tyskiego Półmaratonu i XXII MTB). Każdy zawodnik musi mieć umieszczony w widocznym miejscu, z przodu, numer startowy z chipem.

5. TRASA i LIMIT
Na trasie biegu są 3 punkty odżywcze ustawione co ok 5 km.
Na drugim i trzecim punkcie oprócz wody będą podawane napoje izotoniczne. Trasa będzie oznakowana co kilometr. Zawodników obowiązuje limit czasu wynoszący 3 godziny.

6. META
Linia mety pokrywa się z linią startu – przy Hali Sportowej na ul. Piłsudskiego 20. Na placu przed Halą Sportową będzie można skorzystać z masażu i zjeść posiłek czekając na dekoracje zwycięzców, po której odbędzie się losowanie nagród.

7. BIEGI DZIECIĘCE
Od 10.30 odbędą się biegi dziecięce i młodzieżowe – koszt za udział to 5 zł. Przyjmowanie zgłoszeń w sobotę lub w niedzielę przed biegiem w godzinach 8.30 – 10.30

8. WOLONTARIUSZE
Zawody przygotowujemy dla Was – biegaczy, a w organizację angażują się przede wszystkim osoby pracujące społecznie. Prosimy docenić pracę wolontariuszy, którzy z pewnością dołożą starań, by służyć Wam pomocą.

9. ZABEZPIECZENIE
W trakcie biegu będą miały stały dyżur karetki pogotowia z zespołem medycznym. Jeśli będziesz potrzebował pomocy lub zauważysz osobę, która takiej pomocy potrzebuje, zgłoś to najbliższej osobie z obsługi biegu – Policjantowi, Strażnikowi Miejskiemu lub wolontariuszowi.

10. STREFY KIBICA
Na trasie zwróćcie uwagę na strefy kibica – będzie ich 5 ponumerowanych – po biegu będziecie głosować na tą , która głosowała najgłośniej i najbarwniej 😉

11. BIEGACZE Z WÓZKAMI
Start biegaczy z wózkami (oraz niepełnosprawnych na wózkach na 10km) nastąpi ok 2 minuty wcześniej przed wszystkimi – prosimy ustawić się w pierwszej linii startowej.

Życzymy powodzenia na trasie biegu i wiele miłych wspomnień ze sportowej rywalizacji.